středa 2. května 2018

Jak jsem si přivolala alergii



Miluji jaro, je to pro mě jedno z nejkrásnějších období. Ráda chodím do přírody mezi rozkvetlé stromy. Je pro mě úžasný pocit lehnout si na louku mezi pampelišky nebo obdivovat krásu řepkového pole. Ale co ten nadpis ? A jakou to má souvislost?

Několik let se věnuji technice EFT. Tato metoda je skvělá a řeší mnoho našich potíží, krom jiných i alergie. Před několika léty jsem terapeuticky zpracovávala alergické reakce synovi mé přítelkyně. Byl velmi alergický na kočičí srst a chtěl domů kočku. Po dvou sezeních se nám reakce podařilo zpracovat, odhalili jsme příčinu a klučina dostal domů dvě kočičky ( dokonce s nimi i spal) a vše v pohodě. Alergie žádná.

Pak jsem měla klientku na silnou alergii ( spíše psychickou reakci) též na kočky a po jednom sezení se opět vše srovnalo a paní si po mnoha létech hladit kočičku v klidu a pohodě bez silných psychických reakcí. Opět jsme našli příčinu.

V loni jsem měla klientku na alergii na pyly. Po dvou sezeních se vše zmírnilo a až letos brzy na jaře psala, že dá vědět, jestli bude mít reakce. Zatím se neozvala.

Před pár dny jsem nahlas z legrace prohlásila…….potřebuji někoho se silnou alergií na pyly, abych si vyzkoušela jestli to pořád funguje……..

A to jsem si neuvědomila, že Vesmír plní přání opravdu rychle. Prvního května jsme se vydali s kamarády a s manželem na procházku do rozkvetlé přírody. Opět jsem si s radostí natrhala pampelišky, udělala věneček na hlavu ( abych si připomněla časy mládí), ležela na rozkvetlé louce, čichala ke květům stromů. Po půl hodinové procházce mě začali pálit, slzet a svědět oči, začala jsem posmrkávat a kýchat. Co to ? Že by alergie ? Měla jsem jí jen jednou v životě a to pouze jedno léto asi před 9 léty a od té doby nic.

A přání mít klienta na alergii bylo splněno. Byla jsem to já sama. A aby to bylo opravdu tak jak jsem chtěla, alergie se zesilovala. Na oči jsem už po pár hodinách neviděla, připadalo mi jako když tam mám písek…...a těch kapesníků ?

No nejlepší je být sám sobě terapeutem a stále nepřestávám děkovat, že jsem metodu EFT ve svém životě potkala a mám ji vždy po ruce.

Za většinou našich problémů stojí nevyřešené emoční události a existují různé spínače. I já jsem našla spínač mé náhlé alergické reakce a sama jsem se divila, kde se v mém podvědomí ještě vzal. Za touto alergii byl schován pocit viny, vztek a zloba. Vlastně jsem tyto emoce otočila proti sobě, mému tělu. Pokud nejdeme za příčinou našich problémů emoci, je třeba jí dát volný průběh, je třeba ji prožít ( umět se pozlobit), zpracovat a odpustit. Energie v našem těle, která je díky zadržovaným emocích zaseknutá se uvolní. Emoční a energetické blokády odnáší sebou i daný problém. Posmrkaných kapesníků bylo opravdu hodně. Pokud cítíte pocit viny, můžete se podvědomě sami trestat a to byl můj případ. Tak po hodinové práci sama na sobě přestali alergické reakce a emočně jsem se cítila v pohodě. Ráno jsem se vydala na procházku do lůna rozkvetlé přírody, očichávala vůni květů, povalovala se v rozkvetlé louce a nic…..vše v pohodě. Bez alergických reakcí. Děkuji Vesmíru za úžasné dary životních lekcí a krásné přírodě, která mě dává svou rozkvetlou nádherou krásu a sílu. A pozor na to co si přejete- může se to splnit.

http://www.studiodaja.cz/home/novinky/233-alergie-2

http://www.studiodaja.cz/seminare/osobní-rozvoj

Pozvánka na kurz - Jak se zbavit alergie pomocí metody EFT 13.5.2018







Žádné komentáře:

Okomentovat