pondělí 30. dubna 2018

Měsíc květen - lásky čas


Tak již zítra otočíme list kalendáře a máme prvního května. Nedávno jsme ještě vybalovali vánoční dárky a teď radostí odhazujeme teplé oblečení a vystavujeme se prvnímu silnějšímu jarnímu sluníčku. Tolik ho po zimě potřebujeme. Stejně jako potřebujeme lásku. Příroda to má skvěle naprogramované a to nemá kalendář. Ptáčkové zpívají ( zdá se mi skoro celou noc) , aby přilákali samičky, kočky v noci mrňouskají ( až můžeme závidět), kačeři se na vodě předvádějí, namlouvají si kačenky a jak jsem koukala pěkně si ty svoje hlídají......prostě láska a namlouvání je v plném květu jako stromy, louky a zahrádky.

I s námi lidičkami to začínám cloumat a to v každém věku. Prostě láska je nejsilnější energii ve Vesmíru, láska je život sám. Zamilovaný člověk opětovaný láskou je úplně jiný, prostě jen září. Dovedete si představit, že bychom takto zářili všichni ? Já vím, teď si někdo řekne, jak můžu zářit a být zamilovaný (á), když jsem sám (a). Opustil mě nebo zemřel manžel, přítel ? Jsem sám (a). Ano i tyto emoční bolesti a ztráty patří k životu.


Ale lásku si můžete dát sami sobě. To je ta nejdůležitější láska. Mít rád(a) sám sebe (takového jaký jsem- bez posuzování a sebekritiky).


Dovolte se mít rádi a začněte třeba hned zítra, symbolicky 1 května. Pokud nemáte nikoho druhého, kdo by vás vzal pod rozkvetlý strom a z lásky políbil ( my ženy, aby jsme neuschly), tak si stoupněte ke stromu sami. Zkuste ho obejmout, na cítit jeho energii, sílu a krásu. Můžete strom třeba políbit. Naplňte láskou sami sebe a rozdávejte ji. Můžete začít tak, že se u pokladny usmějete na prodavačku a popřejete jí hezký den, nebo jí řeknete jak jí to sluší a pod. Usmějte se na souseda, pomozte někomu s těžkou taškou a pod. Lásky na rozdávání a přijímání není nikdy dost. Pokud vy se dokážete naplnit sebeláskou a rozdávat ji uvidíte, že se k vám začne co nejdříve vracet. To je zákon přitažlivosti - co vysílám přitahuji. Tak hurá do lásky a bylo by velká škoda aby byl pouze měsíc květen lásky čas. Pojďte zkusíme udělat celý tento rok láskyplný a naplněný pochopením, vděčností a láskou k sobě i k druhým.


Tak mi napadlo, že kdyby u doktora předepisovali místo léků lásku a odpuštění, jak by se asi lidé mnohem rychleji uzdravovali ze všech nemocí.

Tak prostě pojďme nastartovat do energie lásky. Začněte ji vnímat, přijímat a rozdávat, láska je všude . Láska je nejsilnější a nejmocnější energii Vesmíru. Láska je mocná čarodějka, Láska hory přenáší.....Láska prostě je. Nedá se koupit, dá se pouze cítit a vnímat a je vlastě pro nás všechny zadarmo. Tak teď asi poslední slovo na závěr. Děkuji, že jsem se naučila milovat sama sebe, miluji manžela, děti vnoučata a svoje blízké. Dnes už miluji i ty, kteří mi v životě ubližovali, miluji je z celého srdce a děkuji jim za všechny potřebné lekce. Naučili mě milovat bezpodmínečnou láskou a stále se mám co učit. Prostě vás miluji. Jana .http://www.studiodaja.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat