čtvrtek 3. ledna 2019

Dovolte si být nedokonalými


Když jsme byli dětmi často jsme  slýchávali co musíme, co nesmíme, abychom splnili očekávání druhých.
Když splníme očekávání, které je vyžadováno dostáváme lásku, ocenění a pozornost.
Do svého života jsme toto přijali jako samozřejmost. Pokud nesplňujeme určité podmínky jsme vystaveni kritice, mnohdy ponížení, opovržení apod. A to bolí.

Abychom se této bolesti vyhnuli často nejsme sami sebou a chováme se tak, jak to vyžaduje naše okolí. Máme strach z kritiky, ze selhání z pomluv a odmítnutí. Často se tak staví do své síly naše ego. Musím být štíhlá ( znáte to 60,90,60), pokud neodpovídáte rozměrům


modelek , můžete se cítit nedokonalá. Pokud nemáte značkové oblečení a drahý vůz, velký a luxusní dům nemůžete patřit mezi VIP . Musím se chovat tak a tak, co by řekli lidi…..to jsme většinou slýchávali od našich rodičů a prarodičů. 

A kde jsme MY ? Dokážeme být sami sebou ?
Před několika měsíci mě kamarádka pomáhala předělávat kancelář, bílit, natírat a pod. Obě ženské  jsme byly pracovně oblečené ( dost otrhané) a zašpiněné od barev. V poledne jsme se rozhodly dojít se naobědvat do nedaleké zahradní restaurace. Napřed jsme se se na sebe podívaly a hned nám přeběhla myšlenka, no takto nemůže jít špinavé, co by řekli lidi ? Pak jsme se na sebe podívaly a začaly se smát….no dovolíme si být prostě nedokonalé. 

A byly jsme. Bylo to super a užily jsme si to. Další podobná situace se mi stala nedávno na přednášce na festivalu, kde mě slečna upozornila před všemi, že mám chybu v nápisu na tabuli ( chybělo mi tam písmenko). Slečně jsem poděkovala za upozornění a řekla jí , že si prostě dovoluji být nedokonalá a dělat chyby. Prostě jsem taková jaká jsem. Někdy mám sama pocit, že jsem dokonalá v nedokonalosti a nedokonalá v dokonalosti. Každý z nás jsme jedinečný originál a už v tom je naše dokonalost.

 Každý z nás jsme propojením Zdrojové energie ( Boha) a tím jsme dokonalými jakými jsme. Jsme světlem i temnotou. Tak abychom byli v rovnováze sami se sebou je třeba uvolnit sílu ega a odpoutat se od srovnávání se s ostatními. Jeden moudrý učitel říkával s nikým se nemusíš srovnávat, srovnávej se pouze sám se sebou. 

A víte, co se stane když se přestanete srovnávat s ostatními a dovolíte si být sami sebou a někdy i nedokonalými ? Vaše ego nad vámi ztratí svou moc a získáte pocit svobody a bezpodmínečné lásky k druhým lidem. Protože i vy sami přestanete ostatní posuzovat a srovnávat. Prostě buďte sami sebou, už teď jak jste jste dokonalými.



Žádné komentáře:

Okomentovat