čtvrtek 13. srpna 2020

Štěstí a radost schované za slovem AŽ


 
Také vám jsou povědomá tato slova?

budu mít ten nový dům, budu konečně šťastný.

si pořídím to nové auto, budu šťastná a spokojená.

budu mít tu partnerku, kterou tolik chci, budu konečně šťastný.

pojedeme na tu vysněnou dovolenou, budeme spokojení a šťastní.

si koupím ty nové boty, po kterých toužím, budu konečně spokojená.

Já jsem v těchto AŽ  "jela" také dlouho. Toužila jsem například po nových záclonách do bytu. Když jsem si je koupila, tak jsem byla opravdu v tu chvíli šťastná a spokojená a měla jsem radost, jak je náš byt hezký a útulný. Ale za pár dnů tato radost vyprchala a opět jsem potřebovala si koupit „něco“ co mi udělá šťastnou, další hrníček, boty, kabelku apod. 

A tak se nám může stát, že ve svém životě potřebujeme stále nové partnery, aby nás udělali šťastnými,(po pravdě partneři se mění hůř než záclony), stále nové věci, oblečení apod. Často žijeme v luxusních bytech, nosíme značkové oblečení, jezdíme na drahé dovolené. Chvilku se můžeme cítit spokojenější, radostnější a šťastnější. 

Ale proč to po čase nějak vše vyprchá a mi potřebujeme opět dostat něco zvenčí, abychom se cítili dobře?

Štěstí a radost hledané venku nejsou trvalé. Štěstí a radost hledejte uvnitř svého nitra. Hledejte ho v každodenní vděčnosti v lásce a pokoře k životu. Možná, že si ani neuvědomuje, jaké máme právě TEĎ štěstí, že prostě JSME. Jsme zdravý, máme co jíst, máme střechu nad hlavou, máme kolem sebe lidi, které milujeme a kteří milují nás. Možná, že někdo je sám a je nemocný. Ale určitě se najde něco, za co právě i TEĎ může být vděčný.

Poradím vám, zahrajte si hru na radost, teď hned. Uvidíte, že, abyste se cítili radostní a šťastní nepotřebujete čekat na  další AŽ.

https://www.studiodaja.cz/home/novinky/166-hra-na-radost

Žádné komentáře:

Okomentovat