sobota 17. listopadu 2018

Zákon přitažlivosti v praxi aneb to nevymyslíš !

Učím se již delší dobu být v souladu se zákony Vesmíru, ve vědomé přítomnosti, v dobrém pocitu tady a teď. Učím se zvládat životní situace, přijímat je do života, tak jak přicházejí, umět je vědomě zpracovat, neodporovat jim ale také nezůstávat v situaci, která mě nevyhovuje a vytvářet změny.
Někdy to jde skoro samo a je vše úžasné. Někdy přicházejí učební lekce v roli ostatních lidí a někdy přichází i bolesti z nečekané ztráty našich blízkých.
Život je prostě jízda ( někdy jak na horské dráze). Být v souladu se svými myšlenkami, emocemi a ve vědomé přítomnosti, v souladu s nejistotou ( nic není v našem světě jisté – ani počasí) je docela zábava. Miluji Zákon přitažlivosti a dnes mě opět přesvědčil jak skvěle funguje.

Pozvala jsem včera na oběd dceru s přítelem. On se ptal, co bude k obědu, že kdyby takhle byly karbanátky….to by měl na ně chuť. No první nápad byl dojít druhý den ráno koupit suroviny a karbanátky udělat a nebo vyndat maso z mrazáku ( snadnější varianta) a udělat jiné jídlo. Vyhrála to druhá varianta, protože bylo třeba udělat v lednici místo.
Uvařila jsem skvělý oběd ( vepřo-knedlo- zelo), ale trochu mě mrzelo, že jsem neudělala radost  tomu komu jsem chtěla a neudělala ty karbanátky. Tak jsem si jen pomyslela, že by mu bývaly přišly k chuti a hodily by se, kdyby byly.
Ale co se nestalo. Volala mi kamarádka, že by potřebovala kaštany ( které jsem měla doma) , tak jsem jí je slíbila dovézt a koupit cestou rohlíky. Jelikož se špatně u jejich baráku parkuje a já pospíchala, tak jí říkám...otevři si dveře a vezmi si tu tašku co tam mám pro tebe připravenou. Ona si jí vzala a něco položila na sedačku v autě, že mi chce něco dát.
Když jsem zaparkovala u našeho domu a podívala se na zadní sedačku, tak tam ležely zabalené čtyři karbanátky….no to se prostě nedá vymyslet. Zákon přitažlivosti funguje opravdu rychle a bezproblémově. Jen to budu muset ještě potrénovat na důležitější věci.
Tak pozor na to, co si přejete….může se to splnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat