středa 14. srpna 2019

Buďte vždy originál

Určitě všichni víme, že originál má vždy mnohem větší hodnotu než kopie. To se týká nejen obrazů, ale dalších uměleckých předmětů.
Už jste si někdy uvědomili, že je nás na planetě přes 7,5 miliard lidí? Přitom jsme každý jsme originál! Často na to ale zapomínáme. VY jste prostě originál. Nikdo takový tady na Zemi nikdy nebyl a nikdo nebude (krom inkarnací duše, ale to je jiné téma).
Chováte se sami k sobě jako k originálu? Představte si, jak v galerii pečují o originály
obrazů, soch a výtvarných uměleckých předmětů. Samozřejmě s velkou pečlivostí a láskou.
Dejte tuto péči i VY sami sobě. A hlavně! S nikým se nepotřebujete srovnávat. Jste přeci originál. Jedna naše lektorka nám vždy říkala.  „Nikdy se s nikým nesrovnávejte, jen sami se sebou a hlavně se přestaňte starat o to, co řeknou jiní lidé“. Měla pravdu.

Jednu úžasnou lekci mi před léty dala moje poměrně mladší kamarádka. Byli jsme spolu na prodejní akci na ezoterickém dni a ona je zvyklá chodit stále bosa. Bylo to v zimě a tak si uvnitř areálu sundala boty a běhala tam, jen v ponožkách. Všimla jsem se jejich ponožek. Usmála jsem se na ní s poznámkou „Zlatíčko, asi si dnes hodně pospíchala, máš jednu ponožku zelenou a druhou červenou ".

S nadhledem se usmála a pravila „ No, kdybych ještě měla řešit v životě i barvu ponožek, tak to už bych neměla čas na nic jiného, takové věci už dávno neřeším a jestli ti to vadí, tak si to odblokuj‘'. Odblokovala. Bylo třeba popracovat na svém zapomenutém podvědomém programu (co řeknou lidi a nevyčnívej z davu). Měla jsem učební lekci s plnou parádou.
Jí to opravdu nevadilo. Nikoho s tím neomezovala ani neobtěžovala. Prostě byla a je za každou cenu svá. Je originálem a je si toho vědoma. Ráda vyčnívá z davu. Má proč. Je velice šikovná a nadaná na spousty věcí.

Od té doby si dovoluji být i já svá. Vážím si toho, že jsem originál. Ponožky většinou slaďuji alespoň do podobného odstínu, ale také už to moc neřeším. Nesrovnávám se s nikým. Chovám se, a dělám to, co chci. Tak, aby to neubližovalo a neomezovalo ostatní. A jestli s tím má někdo problém? Tak ať si to nechá odblokovat. Mohu mu s tím pomoci. Protože, problém řeší, ten kdo ho má. 
Tak nezapomeňte, jste originál a opravdu nepotřebujete splynout v davu.




Žádné komentáře:

Okomentovat