pondělí 23. září 2019

Pozor, nepleťte si EET s technikou EFT

Před dvěma roky se mi stala humorná situace. Na výloze našeho studia máme nápis poradna EFT a masáže.
Jedno odpoledne přišla velmi rozčílená paní a už ode dveří mě zahrnovala dotazy, jak to je s tou kasou a s EET. Jestli ji musí mít, že neumí na internetu, neví jak to zvládne apod. Já ji v klidu odpověděla, že nevím, a že kasám a EET vůbec nerozumím. To se paní už opravdu „dohřála“ a začala ne mě křičet, ať si to tedy nepíši na výlohu, že mám poradnu EET, prostě  slovně" jela" se nedala zastavit.
Poslala jsem jí před výlohu, ať si nápis přečte znovu a v klidu. Uznala, že křičí sice dobře ale na špatném místě.


V klidu, jsem jí oznámila, že kasy asi nezměním, ale že jí můžu odťukat ten příšerný vztek. Nechtěla. Chtěla si ho nechat, protože se potřebovala ještě vyřvat na jiných patřičných místech.

Týden na to se mi stala také podobná situace. Jedna účastnice na kurzu v Praze si stěžovala na několika týdenní bolest kyčle. Technikou EFT jsme tento problém zpracovávali a našli za její bolestí vztek na plánované EET a strach, že jí to zastaví a nebude moc dál podnikat. Prostě počítačová technika jí vůbec nic neříkala. Zpracovali jsme veškeré emoce schované v této bolesti a asi po hodinové terapii byla bolest naprosto pryč. 

Měla jsem po roce zpětnou vazbu, že bolest se už nevrátila a paní kasu zvládá bez problémů. Tak to byla docela humorná terapie. Problém s  EET jsme odblokovali  přes EFT. Prostě každá technika má své použití. Jen se musí umět vědět jak.
Pokud budu mít v ruce sebelepší nástroj a nebudu vědět na co se používá je mi k ničemu.
Více informací na www.studiodaja.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat