úterý 17. března 2020

V největší bolesti se může skrývat největší dar.

Současná situace mě nutí k malému zamyšlení. Když se podívám na svůj život, tak ty největší životní bolesti nebo negativní situace byly, pro mě vždy největším darem. Před několika roky se mi stalo, že mi byla ukradena velká částka peněz, za které jsem nesla v obchodě odpovědnost. Byl to šok, ale uvnitř mého Já mi něco říkalo, že se to kvůli něčemu důležitému stalo a jednou za to poděkuji. Bylo třeba si projít určitým bolestným
a nepříjemným obdobím, ale uvědomila jsem si, že to byl opravdu dar. Ten šok mi doslova vedl k probuzení. Myslím k duchovnímu probuzení a já za to opravdu děkuji. Myslím, že kdyby ty zloděje někdy našli, tak bych jim osobně poděkovala, že na sebe vzali tak nízké vibrace, aby mě pomohli. Mám pocit, že jsem jim ani neměla potřebu nic odpouštět, protože to tak mělo být a bylo to snad i naplánované ( Boží plány jsou nevyzpytatelné).

Stejný pocit mám i v této situaci s Koronavirem.
Jako kdyby to bylo v zájmu “vyššího plánu“. Možná proto, aby se lidstvo již konečně vzbudilo. Je čas. Stalo se vám někdy, že jste spali tak tvrdě, že jste zaspali a neslyšeli jste zvonit budík? Někdo přišel a doslova s vámi zatřásl, aby jste se vzbudili. To je šok co? Přijde mi, že je to přesně teď takový budíček pro lidstvo. Budíček duchovního probuzení. Abychom si uvědomili jaké jsou skutečné životní hodnoty. Není to o nakupování, hromadění majetku, předhánění se kdo je lepší, kdo má více peněz, titulů apod. O pomlouvání, závisti, nenávisti, zlobě, křivdě, bezmoci a pod.

Život je o lásce, radosti, zdraví, pokoře a láskyplných vztazích, spolupráci a pomoci. O uvědomění si svoji vnitřní síly. Síly myšlenek, emocí o propojení s Vesmírnou, Božskou inteligencí, Zdrojem. Je jedno jak tuto sílu nazýváme, ale ona je. Je to inteligence propojená s naším vědomým. Bohužel žijeme mnoho let v nevědomí, žijeme mnoho let v mysli místo ve svém srdci. Přišel čas se vzbudit a uvědomit si pravou podstatu Bytí.

Možná, že se opravdu nic neděje náhodou. Máme teď jedinečnou možnost se zastavit a přemýšlet. Máme možnost změnit staré programy a nastavení. Máme možnost si uvědomit spousty věcí. Jde nám všem o život. I naší planetě jde o život. Chováme se k naší matce Zemi s láskou a pokorou? Dokážeme respektovat Vesmírnou inteligenci? Žijeme v souladu s Vesmírnými a duchovními zákony? Máme nyní tolik času, abychom našli odpověď. Záleží jestli situaci vnímáme jako problém nebo výzva?

Žádné komentáře:

Okomentovat