neděle 27. listopadu 2022

Revoluce nebo evoluce? Aneb „proč mi někdo tahá za kšandy“.


Výraz “tahá za kšandy“ je mojí symbolikou a vnímáním určitých situací. Učím se poslouchat své vnitřní vedení (intuici, vyšší JÁ, své srdce), říkejme tomu různě. Prostě někdy mám pocit, jako kdyby mi něco strkalo zezadu a říkalo “jdi tam, jdi tam, tam máš být“.

Rozum mnohdy neví proč, ale já opravdu většinou poslechnu. Pak se ocitnu například na semináři, který mě zničehonic vstoupil do cesty. Často se lektoři na začátku semináře lidí ptají „co vás sem přivedlo, proč jste tady, co očekáváte“? Moje odpověď nemívá logiku a zní „nevím proč jsem tady, nic neočekávám, ale vím, že tu mám být“. A věřte nebo ne, jsem vždy ve správný čas na správném místě.

Před 1-2 léty jsem s přáteli jezdila na demonstrace. Opět mě tam něco strkalo a cítila jsem, že je čas říci mnoha věcem důrazné NE a nastavit hranice blížící se totalitě. Ne ze zloby, strachu, ale ze sebelásky, že se manipulovat sebe a rodinu nesmyslnými nařízeními nedám a že je třeba bránit svobodu naší vlasti.

Uplynuly dva roky a dnes je to jinak. Ti, kteří se nám smáli, že manifestujeme a protestujeme se najednou připojují a už jim dochází, že se něco děje. Že to, co říká televize a politici, není všechno pravda. Uvědomují si, že mnoho věcí včetně Covidu, je podvod a nechali se napálit.  Hlavně to už pociťují ekonomicky a dostávají se ještě ke všemu, do finanční krize. Řítíme se do velké ekonomické a energetické krize a  vypadá to na skutečnou pandemii. Bohužel, která je opět záměrně vyvolána uměle.

Je to divné, ale s přáteli jsem na manifestace, kterých přibývá a s nimi naštvaných lidí, přestala jezdit. Prostě mi teď „něco drží za kšandy a nepouští mi to tam“. Rozumem to opět nejde dost dobře vysvětlit.

Dnes jsem si položila pro sebe otázku, co je víc třeba revoluce nebo evoluce? Asi, odpověděl ten, kdo mě tahá za „kšandy“ je třeba obojí najednou.

Hledala jsem, co na to říká strýček googl. Podle něj je revoluce je z hlediska průběhu protikladem evoluce, tedy převratemskokem ze staré kvality v novou (lat. revolutio od re-volvere – převracet), ať už lepší, nebo horší. V důsledku toho pochopitelně (oproti evoluci) netrvá dlouho. 

Naopak evoluce znamená určitý vývoj. Označuje rovnoměrné kvantitativní narůstání bez převratných kvalitativních skoků, tedy vývoj pozvolný, leč více méně předvídatelný.

Dává mi to smysl.  Pokud nezměníme způsob myšlení, pokud si nebudeme schopni si uvědomit, kdo skutečně jsme a jaká je naše podstata Bytí, zde na Zemi, nic moc nezměníme.

Je třeba překonat také krizi v myšlení. Potřebuje vystoupit ze starých paradigmat, nepravdivých názorů, přesvědčení. Potřebujeme vystoupit z rolí kritika, oběti, a vrátit se z ega do srdce. Ego není špatné, ale nemůže nám vládnout. 

Potřebujeme obnovit  duchovní hodnoty, vrátit se k lásce, pravdě, úctě, pokoře, poctivosti, respektu jeden k druhému a k přírodě. A tento vývoj potřebujeme udělat na sobě každý z nás. Mnozí prochází těžkými životními lekcemi (jsou nemocní, bortí se jim vztahy, přicházejí o práci, doléhá na ně ekonomická a finanční krize) a zde je třeba opravdu změna myšlení a vnímání situace. 

A tak mi mé srdce říká. Na manifestace už nechoď, přenech to teď jiným a zaměř se více na svoji na vlastní evoluci.  Probouzej lidi, pomáhej jim vystoupit z těchto myšlenkových rolí (sama jsi tím prošla a víš, jak se to dělá). Pomáhej lidem uvolňovat strachy, úzkosti, podvědomé programy a přesvědčení, která je drží uvězněná ve starém paradigmatu vědomí. To je tvoje cesta.

A tak touto cestou jdu. Už hezkých pár let. Věřím, že mohu svítit už ostatním na cestu, kteří ještě bloudí. Věřím, že jsem ve správný čas na správném místě. Třeba, i vy budete někdo ve správný čas na správném místě a potkáme se.

 Každý je pro tuto dobu velmi důležitý v tom, co dělá. Možná i ti, kteří teď stojí na straně „temnoty“, to dělají z duchovního hlediska pro nás, aby nás konečně „probudili“.

Nacházíme se všichni v době, na kterou jsme jako duše čekali, tak si to pojďme užít. Pojďme společně tvořit láskyplnější svět pro budoucí generace. Teď je jen na nás, jak to dopadne.

JG

 www.studiodaja.cz / www. studio-daja.cz

 

  

Žádné komentáře:

Okomentovat