neděle 22. října 2023

 

Přestaňte ZOBAT a začněte raději ŤUKAT

Čeština má mnoho krásných výrazů, dvojsmyslnosti a přirovnání.

Nedávno jsem vyslechla v cukrárně rozhovor dvou žen. Z jejich povídání jsem pochopila, že jsou učitelky a prožívají obě stresy ze školy. Po pravdě zvládnou dnešní pubertální mládež asi není jednoduché a role učitele je v dnešním světě čím dál tím více psychicky náročnější.  Hodně dětí zná svá práva, ale neznají povinnosti, jak jsem z vyprávění pochopila.

Překvapila mě otázka jedné z nich „slyšela jsem, že také ZOBEŠ, je to pravda?" Odpověď byla "JE, jinak bych to s nimi psychicky nezvládla“.

Mám opravdu velkou fantazii, tak jsem si hned představila dvě slepičky, co zobou zrní a pomyslela jsem si, jestli také hrabou…. No, přiznávám, že jsem nechtěla zlehčovat jejich situaci, ale hlavou to proběhlo.

Pak mi jich bylo vlastně líto. Pomyslela jsem si, jestli by místo „zobání“ uklidňujících léků nebylo lepší, je raději naučit ŤUKAT!

Dnešní doba je velmi stresují a emočně náročná. Přibývá dospělých i dětí, kteří mají stavy úzkosti, stresu, vnitřního napětí nebo se propadají do beznaděje a depresí. Co s tím? Zobat nebo ťukat?

Co znamená „zobat“? Spolknout některý z doporučených léků na stres.

Co znamená ťukat? Naučit se používat metodu EFT. EFT je zkratka pro Emotional Freedom Technique- technika emoční svobody. Jedná se o revoluční léčbu, která vám může pomoci ulevit od fyzické i emocionální bolesti. Tato léčba funguje na myšlence, že negativní emoce jsou způsobeny narušením energetického systému těla. EFT je účinný způsob, jak se zbavit negativních emocí a pocitů, takže jedinec může opustit omezující přesvědčení a pozitivní pocity se mohou objevit zpod povrchu.

Jak funguje ťukání neboli tapping?

EFT funguje poklepáním na akupunkturní body – tyto body jsou oblasti těla, kterými proudí energie. Poklepávání vyrovnává tělesnou energii a uvolňuje blokády, takže se lidé mohou zbavit neužitečných pocitů a emocí.

EFT je velmi osvědčený a účinný svépomocný nástroj pro snižování stresu a zvládání chronických stavů. Technika emoční svobody pomůže rychle a účinně zvládat stresové reakce v těle a mozku a pomáhá vytvářet pozitivní změny v emocích, myšlenkách a chování.

Pozor!  Jedinými vedlejšími účinky jsou lepší vztahy, zdravější a šťastnější život. A to není opravdu k zahození.

Pozor od ledna 2024 probíhají intenzivní transformační kurzy spojené s výukou metody EFT pro vlastní použití. 

Pokud byste měli zájem, tam mě kontaktujte: www.studiodaja.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat