úterý 19. března 2019

Děkujte za vše co vám do života přichází


Někdy se stane, že přichází do života situace, za kterou nejsme rádi. Situace, která nebyla v plánu a trochu nám udělá jak se říká „ čáru přes rozpočet“.
Může to být rozbitá pračka, nabourané auto, nevěra manžela nebo  nečekaná nemoc. Určitě bychom vymysleli spousty jiných neplánovaných situací.

Ale ani tyto situace nepřichází do života náhodou .Všechno má ve Vesmíru nějaký význam a smysl.
I já jsem několik dnů nevěděla proč jsem si přitáhla do svého života chrapot a následně problém z hlasivkami.

Nyní děkuji velice paní doktorce, která mi sdělila, že jestli se chci brzo uzdravit, že si moje hlasivky potřebují odpočinout a já bych neměla mluvit. Já ? Takový upovídaný člověk ? Já ? Která potřebuje hlas ke své práci ?


Nyní vím, že nic lepšího mě nemohlo potkat. Prostě dostáváme, to co potřebujeme.

Prostě nebudu mluvit. Tak jsem se rozhodla, že si vzpomenu na dětské časy, kdy jsme hrály Bobříka odvahy, Bobříka mlčení a byla to docela legrace. Jen při zkoušení to učitelé nechápali, když jsme u tabule neodpovídali na otázky. Lepší byla přeci pětka než porušit Bobříka mlčení.



Ono nemluvit je docela úžasná věc. A já si uvědomuji, že jsem potřebovala ztišit svoji mysl. Ono v tom vnitřním tichu najednou slyšíme ty odpovědi, které někdy tak marně hledáme.
V té odpovědi byla i příčina, toho proč jsem začala chraptit, co mě uvízlo v krku a nechtělo se mi vyslovit. Nyní jsem ráda, že se to stalo, protože za tímto problémem byla mnohem hlubší příčina a velmi silný podvědomý program. Myslela jsem si, že mám už skoro všechno zpracováno a ano ne. Nevědomky totiž přebíráme i rodové programy a přesvědčení. A díky mému Bobříku mlčení jsem konečně tyto odpovědi dostala.

Tak vlastně velké ponaučení. Dovolit si uvědomit problém a chtít najít a odstranit příčinu. Co to pro mě znamená ?
Méně v určitých situacích mluvit a více umět naslouchat a to nejen ostatním ale také sama sobě a svému vnitřnímu vedení.
A ještě jedna úžasná rada od mého vyššího Já. Chceš-li učit druhé je třeba, aby ty jsi měla ve svém životě nejlépe uklizeno.
Tak děkuji za tuto úžasnou lekci a skoro krásných 14 dnů ticha. Myslím, že to ocenilo i okolí, zejména můj manžel. 
www.studiodaja - Jana



Žádné komentáře:

Okomentovat