pondělí 14. prosince 2020

Jak se máš?


Tak jsem dnes potkala známého. Doba způsobila, že jsme se delší dobu neviděli. Je to takový usměvavý člověk a pohodář.

Pozdravil a říká. " Jsi to ty?"  Posunula jsem si roušku, aby mně poznal, on svoji také, abych si ověřila, že je to on. Byli jsme oba  rádi, že se vidíme. Ptá se mi "jak se máš?" 

Odpovídám, tak jak jsem zvyklá. "Jak chci! 

Teď si užívám akční období v přímém přenosu. Nemusíme nyní koukat na akční filmy a napínavé detektivky. Dnes jsou napínavé zprávy, protože nikdy nevíme, co bude druhý den zakázáno a co ne. Místo akčních záběrů, jsou nám předkládány záběry umírajících lidí a nezvladatelná epidemie. Scifi jsou zase předkládané nesmyslné zákony a nařízení. A vrcholem celé té komedie je záchrana s očkováním. Prostě akční doba v přímém přenosu.

Je to sice reálné, ale i tato realita je tvořena naší energií a naší myslí. Mnozí si to ještě nestačili uvědomit. Pořád proti něčemu bojujeme, místo abychom ledacos  konečně pochopili. A tak nám zbývá ještě jedna hra na hledání ztraceného, jak se říká, "zdravého selského rozumu". Po pravdě, když se optám mého skutečného Já, tak to se na to kouká přes určitý filtr vnímání a nemá strach ani obavu. Situace prostě je taková jaká je. Zkusme si uvědomit, co nás má naučit. A mějte si vždy, jak chcete. Je to jen vaše vlastní rozhodnutí. 

www.studiodaja.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat