čtvrtek 1. prosince 2022

Také říkáte ANO, když ve skutečnosti chcete říci NE?


Také se vám stalo, že po vás někdo něco chtěl,  vám se moc nechtělo mu vyhovět, ale přesto jste nedokázali říci NE?  Určitě ano, i já to dělala dost často. Znáte ten pocit, že uvnitř vás jsou dvě části a každá chce něco jiného? Nám ženám se to stává často. 

Představte si, že si naplánujete hezký večer s rodinou nebo manželem a zavolá vám kamarádka, že chce přijít na návštěvu. Těšila jste se na klid v rodině a nejraději byste byla doma sama se svými blízkými ale....... Ale to NE jste stejně nedokázala říci. Proč? Protože někdo uvnitř vás vám našeptával, ona se urazí, už s tebou nebude kamarádit, co si o tobě pomyslí, až budu potřebovat tak mi také odmítne...a pod. Určitě jste podobnou situaci zažila. Možná se to týká i mužů?

Pokud upřednostňujeme druhé lidi, před svými potřebami, máme problém se sebe-přijetím, sebeláskou a sebe-hodnotou.  Mohou za to často naše podvědomá přesvědčení, která byla nahraná do naší mysli v dětství, ale my si to neuvědomujeme.

Před mnoha léty mi jedna paní řekla, že se nemám vůbec ráda, pro všechny bych se rozdala, ale na sebe nemyslím. Poradila, mi ať se okamžitě začnu mít ráda, nebo mi hrozí onemocnění. Rada to byla dobrá, ale bohužel mi neřekla, jak to mám udělat.

Cesta ke své vlastní sebelásce byla trnitá, ale stálo to za to. Dnes vím, že sebeláska není ezoterický blábol, ale základním stavebním materiálem v našem životě.

Když stavíte barák, potřebujete mít také pevné základy, aby vám ho první vichřice nesfoukla. Stejně tak je to v našich životech, pokud chcete ustát těžké situace, je třeba stát pevně ve své vlastní sebelásce a sebehodnotě.

Pokud cítíte, že i vy máte  problém se sebeláskou a sebe-hodnotou je čas se podívat na vaše podvědomá přesvědčení, která vám v tom brání.

 Zvu vás na pracovní WORKSHOP -10.12.2022

Jak se naučit říkat NE, umět si nastavit své osobní hranice a navýšit  svou sebelásku a sebe-hodnotu.

https://www.studiodaja.cz/home/novinky/404-jak-se-naucit-rikat-ne-umet-si-nastavit-sve-osobni-hranice-a-navysit-svou-sebelasku-a-sebe-hodnotu




Žádné komentáře:

Okomentovat