úterý 18. června 2024

Nejlepší investice je investice do sebe aneb není dovolená jako dovolená.

 

Co si můžeme představit pod pojmem „investicí do sebe“. Investice jsou vložené finanční prostředky do určitého konkrétního projektu za účele zhodnocení. A Význam „do sebe“? je to něco, co vám nikdo uvnitř vás už nevezme, bude tam uloženo na trvalo a budete mít z toho prospěch.

V dnešní době přibývá lidí, kteří dávají přednost více osobnímu rozvoji než materiálním věcem. Protože kvalita vaší osobnosti ovlivňuje kvalitu všeho, co děláte, včetně vašich vztahů a zdraví. Transformační koučování je nejúčinnější individuální nástroj.

Mohu potvrdit z vlastní praxe. Před dvaceti roky jsem se i já vydala na cestu své osobní transformace a investovala docela dost peněz. Většina lidí jezdila na drahé dovolené a já jsem svůj čas a peníze investovala „do sebe“. A myslím, že se mi to vyplatilo a projevilo se to i na vztazích, práci a zdraví. A mám pocit, že si v životě dovoluji to, co chci a vlastně dovolenou na zotavenou nepotřebuji, protože není z čeho se zotavovat.


Také hledáte, jak systematicky posílit kvalitu své osobnosti a života? Také už cítíte, že je čas nastartovat změnu? Také hledáte cestu, jak uniknout svým stresům a negativním emocím?

Poslední místa jsou ještě volná – pojeďte s námi na transformační dovolenou -

 



Žádné komentáře:

Okomentovat