pátek 3. srpna 2018

Poslouchejte svoji intuici


Miluji kočky a moji přátelé to mně ví. Výhodou
je, že ví jaké dárky pro mě vybírat. Tak mám krásné kočičí přívěsky, sošky, nádhernou tašku s kočkami od kamarádky až z Anglie, peněženku, originální obrázky, hrnečky apod. Prostě jsem obklopená kočičkami.

Doma máme tři kočičí nalezence, kterým jsme zachránili život a jsou to opravdu rodinný příslušníci. Dnes se přišla za mnou pomazlit Šmudlinka, poslední přírůstek, který k nám přišel do rodiny před dvěma roky. Prostě si mně vybrala.



Byla v té době s kamarádkou na letním víkendovém odpočinku, u ní na zahradě. Udělali jsme si, společně s jejím malým synem, procházku do vsi . Přišli jsme k domečku, kde se vyhřívala u garáže kočka s kotětem. Malý Adámek, když viděl koťátko, tak se za ním rozběhl a chtěl ho pohladit. V tom se ozval hlas paní ze zahrádky „ hlavně to kotě nehlaď, má nějakou prašivinu, až se vrátí táta musí ho majznout lopatou“. Ve mně po těch slovech zatrnulo.

Samozřejmě jsem koťátko šla hladit i já. Bylo krásné, ale moc zbědované. Pomyslela jsem si tady nemůžeš zůstat zabijí tě.
Vraceli jsme se zpět do chaty a najednou vidíme, že se kotě za námi vypravilo. Odnesli jsme ho zpět k máme kočce, ale ono se to opakovalo znovu. Když se k nám vrátilo po třetí, došlo mi, že utíká z toho domu a i od kočičí mámy, protože jeho intuice dobře ví,  že ho chtějí zabít.
Kotě jsem vzala do náručí, celé se třáslo choulilo se a bylo vidět, že mu není dobře. Nejedlo, jen se třáslo zimou.
V mé náruči zůstalo do rána a další den už jsem neměla sílu ho tam nechat. Odvezla jsem ho k veterináři. Mělo kočičí chřipku, vysokou horečku a lékař řekl, že neví zda přežije. Dostalo injekce a my jsme ho měli doma v karanténě a obklopovali láskou a péčí.
Kotě přežilo a už u nás zůstalo. Došlo mě, že si mě vybralo, opustilo svojí mámu protože tušilo, že ta by mu život nezachránila.

Někdy to je i v našem životě podobné. Potřebujeme udělat důležité rozhodnutí, abychom si zachránili sami život. Třeba odejít od rodiny, partnera, kde nás psychicky někdy i fyzicky ničí a týrají. Důležité je to vlastní rozhodnutí. Nevím, co mě čeká, ale tam kde jsem mi intuice říká, že být nemohu.

Kočky jsou moje velké učitelky. Učí mě bezpodmínečné lásce (tolik už toho zničily a rozbily). Naučily  mně, jak je důležitá svoboda (nikdy nebudou ze strachu poslouchat)a hlavně mi učí, jak je důležité poslouchat svoji intuici.

Jsou to kočky učitelky. Tak až vám někdy taková kočičí učitelka přijde do života, doporučuji ji s láskou přijmout. Věřte, že i oni umí lásku vracet a dávat najevo. A to vím určitě, právě teď přišla, lehla si před počítač a svou kočičí řečí říká „ teď jsem tady já a jdu se mazlit a vrnět, tak si dej pauzu a věnuj se mě“…..no je to přeci Šmudlinka.



Žádné komentáře:

Okomentovat