čtvrtek 16. srpna 2018

Nejdůležitější čas je TEĎ


Dostala jsem před časem krásný dárek. Přála jsem si hodiny do kanceláře a opravdu se mi přání splnilo. Od kamarádů  jsem dostala nádherné hodiny, které ukazují ten nejsprávnější čas a to je TEĎ ! Tyto hodiny, nejenom že jsou krásné, ale je v nich hloubka moudrosti. Opravdu ten nejdůležitější čas v našem životě je právě teď a stále na to zapomínáme.Často pracuji s klienty, kteří  řeší svojí minulost. Ona tenkrát řekla, to a to......  To mě neměl dělat, nikdy mu to neodpustím. Ten barák nám neměli zbourat a pod. Drží nás tam pocity vinny, neodpuštění, zloby, lítosti a dalších emocí. 

Místo přítomnosti též často  utíkáme do budoucnosti. A tam zase vykonávají své naše strachy. Strach, že budu nemocný. Strach, že přijdu o práci, opustí mě partner, nebudu mít peníze a pod. Jelikož se vše skládá z energie, tak i naše myšlenky jsou energie. Posíláme svoji energii do minulosti, kde už nic nezměníme a nebo do budoucnosti, která nám též bere naši energii. Ale co s tím ? Tak abychom  mohli plně prožívat svoje TEĎ a vitální energii měli v



přítomném čase, je třeba uzdravit svoji minulost a přestat se bát  budoucnosti. Toho čeho se  bojíte,  jsou pouze vaše myšlenkové formy energie. Existuje řešení. Vraťte se na chvíli do vaší minulosti a podívejte se, co se za vašimi myšlenkami  skrývá za emoce. Většina našich myšlenek, které nás pronásledují je spojena s nějakou emocí. Například  - ukradl mě o celý můj majetek ( ve vaší mysli je celý příběh) a  emoce? Vztek, zloba, neodpuštění, pomsta a pod. 
Pokud této myšlenkové formě odebereme emoční náboj, ztratí na své síle a jsme schopni se se svou minulostí vypořádat a nepřicházet tak o svoji energii. To samé platí i o budoucnosti. Naše energie strachu, obav, úzkosti, které většinou souvisí s budoucností, nám odebírají životní sílu  a způsobují stres. Stres je největším nepřítelem našeho těla. Energetická psychologie, která se zabývá energií našeho těla v návaznosti na psychiku a emoce, dokáže zpracovat tyto problémy. Metoda EFT je jednou z nadčasových technik, pracujících s emocemi a s naším energetickým systémem. Více informací o této metodě na www.studiodaja.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat