středa 10. února 2021

Napadlo vás dezinfikovat také svoji mysl?


Dnes jsem náhodou vyslechla rozhovor dvou sousedek u výtahu. Pochopila jsem, že řeč byla o Corona viru. Jedna z paní říkala „ já si myji doma ruce nejméně dvacetkrát za den, když jdu ven, nasadím si  roušku  a v obchodě i  rukavice, ale stejně ten vir se může vyskytnout kdekoliv“. Druhá paní nesla domů nákup a říká „ nemyslete si, já teď co doma vyndám, všechno pečlivě vydezinfikuji, abychom si domů něco nepřitáhli“. Neustále vše také čistím, ale jak vy říkáte, ta potvora může být všude“.

Strach, strach, a zase strach.  Když jsem tento rozhovor vyslechla, tak mě napadlo, jestli také pravidelně dezinfikují svoji mysl.

Pokud je naše mysl zasažena informačními viry, negativními scénáři, katastrofickou budoucností, tak samozřejmě cítíme strach, úzkost, bezmoc a dostáváme se do chronického stresu. Přichází ke mně informace, co lidí se dostává do takového psychického napětí, že končí na antidepresivech.

Strach je dobrý sluha, ale špatný pán. Vaše myšlenky mají mnohem větší sílu, než si dovedete představit. Určitě jste slyšeli o placebo efektu. Pokud uvěříte, že vám pomůže zázračná pilulka (může to být obyčejný vitamín), tak se uzdravíte i z těžké nemoci. Vaše tělo reaguje na energii vaší myšlenky. Existuje ale také nocebo efekt. Pokud věříte, že na vás všude číhá nebezpečí a vy onemocníte, věřte, že se tak může stát. Vaše tělo věří představám.

Prosím, nezapomínejte především dezinfikovat vaší mysl. Myslím, že by nám všem pomohl i informační půst. Položte si otázku…jak byste se cítili, jaké byste měli myšlenky, kdybyste nevěděli, kolem vás řádí nějaký smrtelný a nebezpečný vir?

Strach a stres  snižuje vlastní imunitu těla. Tak zůstaňte opatrní, ale nepodléhejte všem informacím, které se na vás hrnou. Používejte zdravý selský rozum.

Pokud máte problém zůstat nad věcí, zavolejte, napište a sejdeme se online u kávičky. Vysvětlím vám více, jak udržet svou mysl v pohodě a nezůstávat ve strachu a panice.

www.studiodaja.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat