pátek 23. července 2021

Tuto hru už nehraju


Jedno dnešní zamyšlení. Šla jsem vyzvednout do „zásilkovny“ balík, a to bez roušky. Za prvé v ní nemohu dýchat a za druhé mi moje vlastní intuice říká, že to pro můj organismus není zdravé a za třetí můj selský rozum v tomto nařízení nenašel logiku.  Stále ještě si dovoluji myslet a cítit, tak se podle toho se chci svobodně rozhodovat. Byla jsem připravena, že když bude problém (protože slečna roušku měla) ji ze slušnosti a s úsměvem říci “víte, já už tuto hru nehraju“. Slečna nic neřekla, podala balík, já ji popřála hezký den a odešla.

V ten moment jsem si všimla, že do vedlejšího obchodu vcházela žena. Hledala v kabelce respirátor a než došla k pultu, tak si ho nasadila. V tu samou dobu si také prodavačky vzaly na obličej respirátor, aby zákaznici mohli bezpečně pozdravit a obsloužit. Přitom celou dobu vedle sebe stály, povídaly si a bylo vidět, že žádnou ochranu úst neřeší.

Vzpomněla jsem si, že když jsem jako děcko šla s dědečkem na procházku, a on potkal někoho známého, tak ze slušnosti smekl klobouk z hlavy a poklonil se.  Dnes, než se pozdravíme, nasazujeme roušky nebo respirátory. Děsím se, aby nám toto společenské gesto už nezůstalo.

Pořád si nasazujeme masky a zapomínáme být sami sebou. Plníme nesmyslná (dnes i neoprávněná) nařízení, abychom neměli problém. Někteří ještě ze strachu z viru, ale mnozí stále více ze strachu z postihů, které z toho vyplývají. Tak jsem uvědomila, jak jednoduché je vzít lidem svobodu a jak normální je žít ve své vlastním strachu.

Poslední dobu, jsem ve střehu, když někdo prohlásí. Nechci, ale musím!

Přišel čas vrátit se k pravým hodnotám jako je pravda, láska, čestnost, pokora, ale také víra. Víra v život, víra v sama sebe. Potřebujeme se přesunout z hlavy do srdce, a to je pro některé lidi těžké. To, co se zde děje, na celé planetě, je už vážné. Tato hra začíná být hodně nebezpečná nejen pro nás, ale hlavně pro budoucí generace.

Mnozí to ještě nepochopili, nebo snad ani nechtějí pochopit. Chtějí vše vrátit do normálu, tak se rozhodli pro tečku. Rozhodli se nechat otečkovat, aby mohli do práce, podnikat, na dovolenou, na pivo nebo koncert nebo aby neměli problém.

Víte jaký je účel této hry? Vystrašit, zachránit, zmanipulovat, vydělat peníze, sebrat svobodu, mít nad lidmi kontrolu. A hlavně, zastavit celoplanetární probuzení lidstva. Je vidět, že se jim to zatím daří. Chcete s nimi ještě tuto špinavou hru hrát? Já už ne. A ten, kdo ještě nepochopil a věří, že mnoho odborných informací jsou stále ještě konspirační teorie, se bude možná za čas divit.

To, jestli tuto hru jako lidstvo neprohrajeme na „celé čáře“, teď záleží na každém z nás. Je čas vystoupit z této špinavé hry, budete mít odvahu? Protože když to neuděláme, budeme ten problém  opravdu možná mít. 

Je třeba mít informace, nejen z médií - velice doporučuji tento článek.

https://otevrisvoumysl.cz/dr-david-martin-reiner-fuellmich-zadny-novy-koronavirus-a-varianty-tu-nejsou-exkluzivni-rozhovor/?fbclid=IwAR2hoDTuNRtNarHO1fEdlspd-Q4ZMwq-LcpJHHB9D80YOJsNF4H5wDbazWo

JG

 

  

Žádné komentáře:

Okomentovat