čtvrtek 22. června 2023

Máte život složitý nebo jednoduchý?

 

Poslední roky se snažím žít vědomě a ráda si hraji s významem českých slov. Před pár dny jsme řešili s klientkou její problém a ona si nebyla jista, zda řešení bude jednoduché nebo složité. Řekla jsem, ať se zkusí nad těmi slovy zamyslet, že je tam možná odpověď. Nechápala. Tak jsem vzala tužku a slovo jednoduchý napsala na papír. Rozdělila jsem ho čárou na dvě části. JEDNO – DUCHÝ. Chtěla jsem, aby se nad tím zamyslela.  Říkám ji „pokud budeš jedno se svým duchem, bude řešení proto tebe jednoduché a život bude jednoduchý.

Pak jsem napsala druhé slovo. Složitý. Opět jsem ho rozdělila SLO – ŽITÝ (slovo a žít). Neboli žití slovem. Jaká slova v životě používáme, takový je život

Pokud si budeme neustále ztěžovat, bude to těžké. Když používáme negativní slova, cítíme stále křivdu, ublížení, neustále kritizujeme sebe nebo ostatní, ponižujeme se před ostatními nebo se nad někým naopak povyšujeme, nejsme v souladu se svým duchem. Proto bude pro nás život a řešení životních situací, složité.

 Je také rozdíl říci, jestli řeším problém nebo situaci.  Už to je jiná energie. V dnešní uspěchané době, nemáme čas se nad těmito významy pozastavit a je to škoda. Možná bychom si nemuseli dělat život tak složitý.

Zkuste se nad tím zamyslet. Třeba slovo bohatý. Zkuste ho rozdělit jeho základ. Bůh a TY. Pokud jste v souladu s Bohem (energií zdroje), jste opravdu BOHATÝ.

Život, i když je složitý, může být jednoduchý, záleží na vašich myšlenkách a úhlu pohledu. Tak co si vyberete? Život se odehrává tady a teď a ve skutečnosti jsou jeho principy velmi jednoduché. Buďte v souladu se svým duchem a propojte jeho energii do vědomé přítomnosti života a zjistíte, že život nemusí být vůbec složitý.

Zaujala vás síla slov a myšlenek ? Přijměte pozvání na praktický workshop

https://www.studiodaja.cz/home/novinky/409-workshop-energie-nasich-slov-myslenek-a-emoci-2


Žádné komentáře:

Okomentovat