pondělí 14. března 2022

Když se potká lež, pravda a moudrost.

 

Jsem lež a mám za úkol dělat problémy. Jsem lež a bývám opakem pravdy. Jsem lež a umím vytvářet mezi lidmi velké zlo. Způsobuji zlobu, křivdu, ublížení, lítost. Někdy, ale také pocit viny, ale to jen u těch, kteří mě třeba použijí nevědomky nebo omylem.

Nejraději mě používají manipulátoři, politici, obchodníci, lidé s velkým egem a psychopati. Ti většinou necítí pocit viny a jsem s nimi velký kamarád. Dokáží se mnou udělat velké věci. Pomohu jim získat peníze, moc, funkci, důležitost apod. Sice se říká, že mám krátké nohy, ale utíkat před spravedlností dokáži dlouho. Když dojde dech, tak mám dost peněz, abych někoho v táhla do mé hry a to už nás dokáže lhát více. Dnes se vyskytuji skoro všude a jsem doslova v módě, jak se dnes říká jsem „cool“.

Já jsem pravda. Často bývám umlčována a mnozí mne neradi slyší. Bohužel dokáži i já někdy způsobit bolest. Člověk, který nechce někomu ublížit nebo se mě bojí vyslovit, si nevybere mě, ale použije tzv. malou lež a říká se jí milosrdná. Je to taková lež, která se zdá být více omluvitelná a někdy je i na místě. Ale i já pravda, chci křičet do světa, aby mně každý slyšel. Ale mnozí neslyší a slyšet nechtějí. Přijmout mě nebývá jednoduché.  A tak se stávám i já nástrojem konfliktu mezi lidmi. Někdy se dostávám do boje se lží a bývá to velmi náročné.

Já jsem moudrost a vidím vše úplně jinak. Často se potají směji, když vidím, jak se opět lež hašteří s pravdou. Jsem moudrost a mám dost zkušeností vidět situace z jiného úhlu pohledu. Vidím vše s nadhledem. Proto na to koukám z vysoka, odněkud uprostřed. Jsem mezi pravdou a lží. Pravda a lež vidí jen svoji půlku, já vidím celek. Proto si myslím, že není třeba se hádat.

Kdyby bylo na mě, zrušila bych termín pravda i lež. Nazvala bych to úhel pohledu. Každý vidíme určité situace podle svých vlastních zkušeností, přesvědčení, podle kvalit, jaké v sobě nosíme. Pokud v sobě nosíme lásku, pokoru, vděčnost, soucit, nebudeme mít určitě zájem někomu úmyslně lhát nebo ubližovat. Pokud ale v sobě nosíme nenávist, zlobu, křivdu, ublížení, bude lhaní dobrým nástrojem, jak nakrmit své ego.

Energie v současné době jsou velmi nasycené konfliktem, mezi pravdou a lží, vzbuzují nenávist a rozděluji společnost (třeba to může být něčí záměr). Bylo by dobré tomu všemu přestat dávat svou vlastní energii a sílu. Je nejvyšší čas podívat dovnitř sebe sama a překontrolovat tam své osobní kvality a najít svou vlastní vnitřní sílu a moudrost.  Lež se sama časem udusí. Někdy je ale nevyhnutelné se manipulaci postavit. Ale ne ze strachu, nenávisti a zloby. Ale ze své vnitřní síly a moudrosti Bytí.

Ale je v tom jeden velký háček. Nehledejte mě, moudrost nikdy venku. Jsem schovaná tam, kde mě lidé většinou nehledají. Jsem schovaná uvnitř vašich srdcí. Abyste se tam dostali, potřebujete se dostat pod  slupku vašeho ega a to často nebývá snadné. Je vidět, že máme ještě mnozí dost práce sami na sobě, než budeme moci vytvořit nový svět postavený na skutečných hodnotách.

Klíč k tomu všemu máme každý ve svém srdci, a to je láska. Tak se přestaňte hádat, kdo z vás má pravdu a kdo ne. Začněte hledat klíče, dokud je čas. Také se může stát, že by nebylo co otevírat.

Jana G.

https://www.studiodaja.cz/home/novinky/426-planovane-akce-leto-2023


 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat