sobota 2. dubna 2022

Terapie na věži


Je libo terapie na věži? Včera jsem se zúčastnila slavnostního otevření rekonstrukce hradu našeho města. Součástí této slávy, byl vstup s kompletní prohlídkou expozic a hradu zdarma. S kamarádkou jsme se vypravili i na věž rumpálu. Schody jsou strmé a kamenná chodbička velmi úzká, tak že se dva lidé sobě nevyhnou. Před námi šel pán a průběžně hlásil, že cesta je volná a dolů (proti nám) nikdo nejde (na schodech slyšíte jen hlas a vidíte záda toho, kdo jde před vámi). Když jsme došli až na ochoz věže, tak jsme se na sebe usmáli a pokračovali v hovoru. Říkal, že ještě na věži nikdy nebyl a ani nevěřil, že by se tam někdy dostal. Dovolila jsem se optat proč. On přiznal, že je sice místní ale má strach z výšek, a že nemůže chodit blíž k zídce a koukat dolů. Dělalo se mu nevolno.

Usmála jsem se na něj a optala se ho, jestli by si chtěl pohled z výšky právě teď užívat, že mu to ráda odblokuji. V jeho nevěřícímu výrazu byla ale zvědavost, a tak souhlasil.

Vysvětlila jsem mu, že si s ním budu jen povídat, budu chtít, aby po mě "něco" opakoval a já budu ťukat na určité body na jeho rukou, obličeji a těle. Stačí když se podívá dolů a naladí se na své myšlenky a pocity. Myslím, že celá terapie EFT trvala tak 7-10 minut. Pak se pán se opřel o ochoz zídky, podíval se dolů a říká, ten pocit je pryč, už se nebojím.

Nepřestávám děkovat osudu, že mi do mé životní cesty poslal EFT a já mohu lidem zlepšovat kvalitu jejich života. Tímto dotyčného neznámého pána zdravím a kdyby náhodou četl tento článek, a ještě potřeboval s něčím v životě pomoci, jsem tu pro něj. Bohužel jsme se zapomněli vzájemně představit a  podle odkazu na stránky( abych se podívala na jeho tvorbu), jsem ho nenašla. Věřím, že si od teď bude rozhledem a výhledu z věží užívat více.

Tak jestli i vám brání strachy omezují váš život, je tu řešení a nejedná se jen o strach z výšek. Metoda EFT umí (když ji dobře používáte) mnohem víc. A ještě vám prozradím, proč je dobré se EFT naučit. Máte ho vždy při sobě, když je třeba.

https://www.studiodaja.cz/home/novinky/392-take-vas-ovlada-a-nici-vas-strach

Žádné komentáře:

Okomentovat