úterý 25. září 2018

Emoční svoboda

Nemůžete mít kontrolu nad tím co se vám stane, ale můžete mít kontrolu nad tím jak budete reagovat.
Nick Vujicic - Život bez hranic

Velmi pravdivá věta ze skvělé knihy. Jak to ale udělat ? Jednoduše. Naučte se pracovat se svými emocemi a myšlenkami.

Byly doby, kdy mě rozčílily manželovo pohozené ponožky pod gaučem, rozházené boty v předsíni, nadávala jsem, když mě ohrozil řidič na silnici a nedal přednost, když děti přinesly špatnou známku a pod. Často jsem bývala ve stresu a napětí. To se odráželo na mém zdravotním stavu a na vztazích vůbec. Řešila jsem spousty maličkostí a nesmyslů,  měla strach a obavy z budoucnosti a pod.
Nepřestávám děkovat, že jsem se potkala před deseti roky  s metodou EFT, která mi velmi změnila život. Ne nadarmo se jí říká technika emoční svobody.



Když se dostanete ze zajetí svých negativních emocí a omezujících přesvědčení, otevře se před vámi úplně jiný život. Pokud máte pocit, že už své emoce nezvládáte a váš život se ze všech stran bortí, tak možná přišel čas začít  "dělat věci jinak".
Jediné omezení, které v životě máme je omezení v naší hlavě. Dovolte si i vy najít cestu ke své vlastní emoční svobodě. Dovolte si převzít plnou odpovědnost za vaše myšlenky a slova. Sama jsem ušla velký kus cesty poznání a dnes mám svoje emoce a myšlenky pod kontrolou.  Mohu i  vás naučit pracovat s vašimi emocemi a myšlenkami. Mohu vám pomoci najít i vaše podvědomé programy a přesvědčení  a vyčistit je. Ale rozhodnutí to změnit je jen a jen na vás. Není to jednoduchá práce ale věřte, že to stojí za to.  Jana G.  http://www.studiodaja.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat