neděle 2. září 2018

Jak teorii převézt do praxe aneb ztracená kočička

Před pár dny jsem byla pracovně na pár dnů mimo domov.Volala jsem manželovi, abych se ho optala zda to doma sám zvládá a je vše v pořádku. Z jeho hlasu mi došlo, že vše v pořádku není. Smutně přiznal, že už druhý den není doma naše milovaná kočička. Jelikož jsme v paneláku, tak mu nešlo na rozum jak mohla zmizet. Jedině, že vypadla z okna. Jsme naštěstí jen ve druhém patře. No, jelikož je to moje Šmudlinka, tak jsem na ni musela pořád myslet. Kde asi spinká, je hladová, něco ji může přejet, není zvyklá být venku, prostě se hlavou začaly honit všelijaké  negativní myšlenky. Můj dobrý kamarád mi učí, že se máme rozhodovat vždy srdcem, tak jsem pracovní pobyt o jeden den zkrátila, protože mi moje intuice říkala, že mám jet večer domů a kočičku hledat.


V autobuse mě opět začaly naskakovat myšlenky strachu, tak jsem si vzpomněla, že to co učím potřebuji dát do praxe. Strach jsem okamžitě zahnala a rozhodla se začít vyzařovat okamžitě lásku a dobrý pocit. Uvědomila jsem si, že vše je energie a moje kočička potřebuje najít cestu domů. Tak jsem se rozhodla ji posílat lásku a důvěru. Prostě se stát majákem, který vyzařuje široko daleko.
Upravila jsem myšlenku, že nejdu hledat kočičku ale najít kočičku. V mých představách jsem ji držela v náručí a říkala jak jsem ráda, že se vrátila a jak všem známým ( kteří ji také hledali) píši SMS, že už je doma a v pořádku. Prostě jsem vůbec nepochybovala, že bych ji nenašla.
Dokonce mi na chvíli problesklo hlavou, že to bude dobré téma na článek. Dojela jsem docela pozdě. Zanesla jsem věci domů a vzala si baterku s tím, že jdu najít kočičku. V tom mi píše SMS sousedka, která Šmudlinku  zná, že ji viděla běhat mezi auty na parkovišti. Než jsem k nim dorazila, tak už mi tu naší uličnici předávali do náručí. Sice ustrašenou, ale v naprostém pořádku.
I vám se může stát něco podobného. Uvědomte si včas, že vše je energie a to co vyzařujeme přitahujeme. Pokud budete vyzařovat strach a obavu přitahujete v tu chvíli podobné frekvence. Pokud vyzařujete víru a lásku jste také na jiných frekvencích. Toto byla pro mě velmi dobrá zkušenost, dát do praxe vše co se sama učím, Věřte nebo ne ono to fakt funguje !

Žádné komentáře:

Okomentovat